Uw mening telt: Hoe ervaart u onze dienstverlening? Vertel het ons!

De gemeente wil graag weten hoe u onze dienstverlening ervaart. Krijgt u snel en duidelijk antwoord op uw vragen? Wordt u goed geholpen aan de balie, telefonisch of online? En welke verbeteringen ziet u graag terug?

Om dit te onderzoeken hebben wij een korte vragenlijst opgesteld. Het invullen duurt ongeveer tien minuten. Met uw ervaringen en ideeën kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. Zo zorgen we ervoor dat u nog beter geholpen wordt. De vragenlijst is beschikbaar tot en met 13 december.

Inwoners die lid zijn van het inwonerpanel hebben per e-mail een link naar de vragenlijst ontvangen. Heeft u geen internet? Vraag de vragenlijst telefonisch op via T (0315) 292 292, of kom langs in het gemeentehuis.

Laat uw stem horen — samen verbeteren we onze dienstverlening!

Vragenlijst dienstverlening

 

Logo Oude IJsselstreek spreekt