Handhaver openbare orde (BOA)
Over de vacature
- Openingsdatum
- 8 juli 2025
- Sluitingsdatum
- 27 juli 2025
- Opleidingsniveau
- MBO
- Dienstverband
- Tijdelijk met uitzicht op vast
- Uren per week
- 32 - 36
- Salarisniveau
- 7
- Salarisindicatie
- € 2.754,00 - € 3.908,00
Wat ga je doen?
Je werkt samen met collega’s en inwoners om een gezonde en veilige leefomgeving te creëren. Geen dag is hetzelfde in deze functie. Je kunt het ene moment een melding krijgen van een gevaarlijke verkeerssituatie, terwijl je het volgende moment in gesprek bent met buurtbewoners over geluidsoverlast
Wie zijn wij?
Werken voor de gemeente Oude IJsselstreek betekent werken aan een brede welvaart van onze inwoners. We zetten ons dagelijks op tal van terreinen in zodat onze inwoners veilig, gezond en gelukkig kunnen wonen, leven, werken, leren en recreëren. Samen maken we ons sterk voor een gemeente waar iedereen zich thuis voelt.
Wat bieden wij jou?
Je gaat aan de slag als Handhaver openbare orde (functierol Dienstverlener C) voor de duur van 1 jaar, met uitzicht op een vast contract. Je wordt onderdeel van het Team Handhaving, Civiele Ruimte binnen de Eenheid Beheer en Uitvoering Openbare Ruimte (Buor). Samen met dit team streven we naar een goede dienstverlening voor alle inwoners van Oude IJsselstreek. We richten ons op het verbeteren van de kwaliteit van de openbare ruimte en het woongenot. Momenteel bestaat het team Handhaving uit 7 collega's, waarvan 3 Handhavers openbare orde (BOA's) en 2 handhavers fysieke leefomgeving. Je werkt natuurlijk nauw samen met collega's van andere teams en eenheden, alsook met externe partners.
Je krijgt volop kansen om te leren en jezelf te ontwikkelen, zowel binnen je vakgebied als in je loopbaan. Ontwikkeling en opleidingen zijn bij ons net zo belangrijk als een goede kop koffie en een fijn gesprek met collega’s.
De functierol van Dienstverlener C is gewaardeerd in schaal 7, maximaal € 3.908,- bij een 36-urige werkweek of, afhankelijk van opleiding en ervaring, aanloopschaal 6, maximaal € 3.595,-. . Definitieve waardering vindt plaats na afronding van de nieuwe regeling functiewaardering HR21 binnen de gemeente Oude IJsselstreek. Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring, hierbij wordt eventueel een aanloopschaal toegepast.
Wie zoeken wij?
- Je hebt een diploma Buitengewoon opsporingsambtenaar domein 1, een diploma RTGB-
geweldsbeheersing is een pré. - Je bent in het bezit zijn van het rijbewijs B.
- Je bent pro-actief en hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.
- Je hebt een goede conditie.
- Je staat sterk in je schoenen en je durft mensen en collega’s aan te spreken.
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
- Je bent bestuurlijk sensitief.
- Je bent beschikbaar in de avonduren en in het weekend.
- Je kunt een VOG-P overleggen.
Hoe solliciteer je?
Wij zijn benieuwd naar jou! Klik op de button en stuur ons jouw motivatie en CV. Reageren kan t/m 27 juni a.s.
De sollicitatiegesprekken zijn gepland op donderdag 7 augustus 2025. Aarzel niet om te solliciteren voordat de sluitingsdatum is bereikt. Het is mogelijk dat er al sollicitatiegesprekken worden gepland terwijl de vacature nog open staat.
Wanneer je wordt uitgenodigd, ontvang je een bericht in je inbox van je account bij ‘Werken in Gelderland’.
Deze vacature wordt gelijktijdig intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat onze voorkeur. Het opvragen van referenties kan een onderdeel zijn van de selectieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.
Heb je nog vragen?
Wil je eerst nog wat meer weten over deze functie? Bel dan met Adviseur/Coördinator Handhaving, Erwin Kleinrensink, (0315) - 292 433 of met Teamleider Civiele Ruimte en Handhaving, Maureen Nijman, (0315) - 292 167. Als je vragen hebt over de procedure neem dan contact op met P&O-adviseur, Suzanne Peper, (0315) - 292 287).
Over de organisatie
- Naam organisatie
- Gemeente Oude IJsselstreek
- Afdeling
- Gemeente Oude IJsselstreek
- Locatienaam
- Gendringen