Whatsappen met de gemeente
Heeft u een vraag aan de gemeente? Als het niet om privacygevoelige informatie gaat kunt u uw vraag stellen via WhatsApp. Eenvoudige WhatsApp-vragen beantwoorden we tijdens werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur en op vrijdag tussen 8.30 en 12.30 uur. We proberen u zo spoedig mogelijk een antwoord te sturen.
Wat kan wel of niet via WhatsApp?
Vragen die niet per WhatsApp kunnen en mogen behandelen zijn bijvoorbeeld beleidsvragen, productaanvragen of vragen waarbij privacygevoelige informatie moet worden gedeeld. Ook kunt u geen afspraak met de gemeente maken per WhatsApp. Hoe u een afspraak maakt leest u bij 'afspraak maken'. Wilt u een melding maken, raadpleeg dan de pagina 'melding of klacht'. Ingewikkelde vragen beantwoorden we telefonisch of per e-mail.
Zo werkt het
- Voeg het mobiele nummer 06 1291 7102 toe aan uw contactpersonen om een WhatsApp-bericht naar de gemeente te kunnen sturen.
- Verstuur nooit privacygevoelige gegeven via WhatsApp, zoals uw burgerservicenummer (BSN) of bankrekeningnummer. Als uitwisseling van dit soort informatie nodig is, neem dan (telefonisch) contact met ons op. In onze privacyverklaring leest u hoe de gemeente omgaat met uw persoonsgegevens.