18 oktober 2018

Organiseert u in 2019 een nieuw evenement?

 

Introductie

In de gemeente Oude IJsselstreek vinden jaarlijks veel evenementen plaats. Denk daarbij aan carnavalsoptochten, muziekevenementen, kermissen en straatfeesten. Evenementen vragen veel personele inzet van hulpverleningsdiensten. Daarom is het nodig dat data tijdig aan ons worden doorgegeven.

Inzet politie, brandweer, E.H.B.O.

De meeste evenementen vragen om inzet van politie, brandweer, beveiliging en/of E.H.B.O. De gemeente maakt een overzicht met de evenementen die in 2019 georganiseerd worden en geeft die door aan de hulpdiensten in verband met hun planningen.

Aanmelden evenementen

Organisaties van (mogelijk) nieuwe evenementen kunnen dit tot 5 november 2018 melden bij de gemeente Oude IJsselstreek.

U kunt dit doen door onderstaand evenementenformulier (pdf) te downloaden, en te sturen naar evenementen@oude-ijsselstreek.nl.

 
LET OP: Het terug mailen van het formulier is er alleen voor bedoeld om de evenementen in de agenda van het jaar 2019 in te plannen. Het is niet zo dat het formulier een vervanging is van de aanvraag om vergunning voor uw evenement(en). U moet dus wel tijdig een vergunning aanvragen bij team Vergunningen.


Vragen?

Heeft u vragen dan kunt u contact opnemen met team Vergunningen van de gemeente Oude IJsselstreek, (0315) 292 292.