Casemanager Wabo

Solliciteer nu!

(36 uur per week)

Als casemanager werk je mee aan het mooier en duurzamer maken van onze gemeente. In de rol van casemanager WABO/ Vergunningverlener ben je verantwoordelijk voor het behandelen van omgevingsvergunning-aanvragen op het gebied van bouw, sloop en gebruik, van aanvraag tot het definitieve besluit.

Het werkveld is met de invoering van de Omgevingswet stevig in beweging. Als je van uitdagingen houdt, graag initiatief neemt en wilt bijdragen aan het inrichten, verbeteren en versnellen van de vergunningprocedure dan ben je de juiste persoon, op de juiste plek bij ons.

Wie ben jij?

  • Je vindt het een leuke uitdaging om inwoners en ondernemers op een vriendelijke, informerende en richting gevende wijze verder te helpen in de procedure en de (on)mogelijkheden voor het verkrijgen van de benodigde vergunningen voor hun initiatieven. Natuurlijk ben je verbindend, proactief en enthousiast.
  • Je beschikt over accuratesse, verantwoordelijkheidsgevoel en je houd je aan de afspraken.
  • Van nature neem je initiatieven, bent creatief genoeg om nieuwe wegen in te slaan en treed je handelend op. 
  • Je hebt kennis van en affiniteit met bouwtechniek, monumenten en ruimtelijke ordening.
  • Je hebt een bouwtechnische opleiding afgerond op MBO/HBO niveau. Het diploma ABW I is een pré.

Wat bieden wij?  

Je gaat voor 36 uur als Casemanager Wabo (functierol Dienstverlener A) binnen het team Vergunningen aan de slag. Je directe collega’s binnen het team bestaan uit twee ervaren casemanagers en een senior-adviseur. Daarnaast zijn er nog twee administratieve medewerkers en twee coördinatoren Omgevingstafel actief binnen het team.

De functierol Dienstverlener A is gewaardeerd in schaal 9, maximaal € 4.208,00 bruto bij een 36-urige werkweek. Aanvullend op je bruto maandsalaris ontvang je een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% per maand. Met dit persoonlijke budget kun je zelf keuzes maken die passen bij je levensfase en je persoonlijke wensen en doelen. Het betreft een tijdelijk dienstverband van één jaar met uitzicht op een vast dienstverband. De exacte inschaling vindt plaats op basis van je ervaring en opleiding.

Ook als je wat minder ervaring hebt maar wel het enthousiasme om bij ons te komen werken dan willen je van harte uitnodigen om te reageren. Samen kunnen we kijken welke mogelijkheden er zijn om je ervaring op te bouwen.

Jouw werktijden stemmen we onderling af, voor een laptop en een telefoon zorgen wij. Dat biedt jou de mogelijkheid om bijvoorbeeld thuis te werken. Je krijgt meer dan 300 leuke collega's! Op www.werkeninOIJ.nl maak je kennis met een aantal van hen.

Werken voor de gemeente Oude IJsselstreek betekent werken aan de brede welvaart van onze inwoners. We zetten ons dagelijks op tal van terreinen in zodat onze inwoners veilig, gezond en gelukkig kunnen wonen, leven, werken, leren en recreëren.

Solliciteren? 

Wij maken graag kennis met je! 

Wil je eerst nog wat meer weten over deze functie? Bel dan met de Teammanager, Rob van Eck (0315) 292 427 of met de senior Adviseur Vergunningen, Dennis Ankersmid (0315) 292 226. 

Als je nog vragen hebt over de procedure neem dan contact op met Marcel Derksen, Adviseur P&O (0315) 292 240.

Zolang de vacature op www.werkeningelderland.nl staat kan er gereageerd worden.

Solliciteer nu!

Portretfoto teammanager Rob van Eck
Teammanager Rob van Eck